четверг, 24 октября 2019 г.


                                            Українська мова
.                      ПОШИРЕННЯ РЕЧЕНЬ СЛОВАМИ ТА СЛОВОСПОЛУЧЕННЯМИ . 1/Каліграфічна хвилинка Дд дд до по об ба ач че ен ння — Прочитайте і запишіть каліграфічно. Д О Б А Н Н П О Ч Е Я
 — Доберіть до поданого слова: y синоніми (до зустрічі, бувай); y антонім (привіт). — Складіть з поданим словом речення, різні за метою висловлювання та інтонацією.
2. Вправа «Знаки загубилися» — Прочитайте текст, розставляючи потрібні розділові знаки в кінці речень. Поясніть свій вибір. Молода берізка вибігла на узлісся і зупинилася чого це вона так відірвалася від своїх подруг мабуть, зрозуміла, що тут більше простору і сонячного проміння ось чому вона і вища і кучерявіша від інших беріз рости, берізко, звеселяй землю своєю красою. — Випишіть спонукальне речення.Підкресліть у ньому звертання. Поясніть розділові знаки. — Які види речень за метою висловлювання ви ще знаєте? — Наведіть власні приклади. — З чого складається наше мовлення? (З речень) — З чого складаються речення? (Зі слів) — Що є граматичною основою речення? — Які члени речення, крім головних, ви знаєте? (Другорядні члени речення)
 III.  ТЕМА ТА МЕТА УРОКУ — Сьогодні на уроці ми будемо поширювати речення за допомогою рядних членів речення.
                     ЗАКРІПЛЕННЯ  МАТЕРІАЛУ
1) Вправа  (усно). Учні читають текст і поширюють речення словами, поданими у завданні до вправи. (Осінній холодний дощ затарабанив у вікна вагона. Вони швидко миготять за вікном. Переді мною постало темно-синє небо із мерехтливими зірками.) 2) Вправа 64 (с. 32–33). Коментоване списування тексту У далеких краях гори вкриті веселими лісами. Вранішнє сонечко ніжно пестить усіх соньків. Тихі вечори приносять чарівну казку. У тій чудовій країні жила гарненька маленька дівчинка Марійка. Кожного ранку вона вибігала у садок. Там вона віталася з теплим сонечком і квітами   Їй чемно відповідали голубі дзвіночки, червоні троянди, білі ромашки, рожеві мальви, помаранчеві нагідки. Вони дуже любили Марійку. Адже дівчинка доглядала їх і піклувалася про квіти.
                  .Складання речень за поданими схемами (Хто?)  (що робили?) (які?) (де?) (Що?) (що робила?) (яка?) (коли?)        відповідають? — Назвіть члени речення, що залежать від присудка. На які питання вони відповідають? — Запишіть складені речення.
                         . ПІДСУМОК УРОКУ — З якою метою ми поширюємо речення словами і словосполученнями? — Під час виконання яких завдань зазнали труднощів?
 —

Комментариев нет:

Отправить комментарий