вторник, 7 апреля 2020 г.



                                          Математика

                      Тема  Письмове множення багатоцифрових чисел на розрядні.

                         1.
1.№ 832-усно, кругові приклади.
2.Туристи пройшли 20 км, рухаючись увесь час з однаковою швидкістю. До обіду вони йшли 3 год, а після обіду — 2 год. З якою швидкістю йшли туристи? 
3.Розглянути задачу і розв*язання до неї.
Дві групи туристів вийшли одночасно з Тернополя до Хмельницького, відстань між якими 120 км. Одна з цих груп першу половину шляху йшла із швидкістю 6 км/год, а другу — 4 км/год. Друга група увесь час йшла зі швидкістю 5 км/год. Яка із цих груп раніше прийшла у місто Хмельницький?

120 : 2 = 60 (км);
2) 60 : 6 = 10 (год);
3) 60 : 4 = 15 (год);
4) 10 + 15 = 25 (год);
5) 120 : 5 = 24 (год).
(Відповідь: друга група туристів раніше прийшла у Хмельницький).
4. Завдання для опитування учнів (за карткою)
1) Склади вираз і знайди його значення.
Різницю чисел 234567 і 890 зменш на третину першого числа.
2) Розв’яжи рівняння.
а : 5000 = 35
5.Задача № 833- письмово.

6.Задача № 834- письмово.

(Структура обох задач однакова. Відмінність між ними полягає в тому, що в другій задачі запитується про два числа: кількість грошей, яку заробив і перший, і другий столяри окремо, тому ця задача має на одну дію більше.
7.Завдання № 835 – 838 , письмово.


Комментариев нет:

Отправить комментарий