Математика
Тема Письмове множення багатоцифрових чисел на розрядні.
1.
1.№ 832-усно, кругові
приклади.
2.Туристи пройшли 20 км,
рухаючись увесь час з однаковою швидкістю. До обіду вони йшли
3 год, а після обіду — 2 год. З якою швидкістю йшли
туристи?
3.Розглянути задачу і розв*язання до неї.
Дві групи туристів вийшли одночасно з
Тернополя до Хмельницького, відстань між якими 120 км. Одна з цих груп першу
половину шляху йшла із швидкістю 6 км/год, а другу — 4 км/год. Друга група
увесь час йшла зі швидкістю 5 км/год. Яка із цих груп раніше прийшла у місто
Хмельницький?
120 : 2 = 60 (км);
2) 60 : 6 = 10 (год);
3) 60 : 4 = 15 (год);
4) 10 + 15 = 25 (год);
5) 120 : 5 = 24 (год).
(Відповідь: друга група туристів
раніше прийшла у Хмельницький).
4. Завдання для опитування учнів (за карткою)
1) Склади вираз і знайди його
значення.
Різницю чисел 234567 і 890 зменш на
третину першого числа.
2) Розв’яжи рівняння.
а : 5000 = 35
5.Задача № 833- письмово.
6.Задача № 834- письмово.
(Структура обох задач
однакова. Відмінність між ними полягає в тому, що в другій задачі запитується
про два числа: кількість грошей, яку заробив і перший, і другий столяри окремо,
тому ця задача має на одну дію більше.
7.Завдання № 835 – 838 , письмово.
Комментариев нет:
Отправить комментарий