среда, 18 марта 2020 г.

                                    


                                          Укр.мова

               Тема. Відмінювання особових займенників.
1. Мовна розминка-цікавинка.
— Який займенник складається з двох звуків, але з однієї букви? (Я.)
— Назвіть слово, у якому сім займенників. (Сім'я.)
— Додавши до займенника першої особи одну букву, перетворіть його на антонім до слова війна. (Мир.)
2.Уточнення особливостей відмінюваних займенників 1-ї особи однини і множини
3.Висновок. Мені, мене, мною і ін. — це не різні займенники, а відмінкові форми особового займенника я.
Так само нас, нам, нами, (на) нас — це не різні займенники, а відмінкові форми особового займенниками.
4.Опрацювати с.180 -184.
5.Переглянути  ролик та виконати завдання в ньому.




Комментариев нет:

Отправить комментарий