среда, 14 декабря 2016 г.

 ТАБЛИЦІ ДОДАВАННЯ І ВІДНІМАННЯ ЧИСЛА 3. ДОДАВАННЯ І ВІДНІМАННЯ ЧИСЛА ЧАСТИНАМИ ВИДУ 6 + 2 + 1; 9 - 2 - 1.

ПОВТОРЕННЯ ВИВЧЕНОГО МАТЕРІАЛУ
Збільшити на 2                  Зменшити на 2
2467135                            45789310
4. Повторення складу числа 3
— З яких чисел складається число 3?
ОЗНАЙОМЛЕННЯ З НОВИМ МАТЕРІАЛОМ.
РОБОТА ЗА ПІДРУЧНИКОМ (с.59)
— Розгляньте таблицю додавання числа 3.
— Що ви помітили? (Перший доданок збільшується на 3, другий залишається без зміни, результат дії — сума — теж збільшується на 3.)
— Прочитайте всі приклади. Яке число додавали в кожному прикладі? (3)
— Тому таблиця й називається «Додати 3».
— Розгляньте таблицю віднімання числа 3.
— Прочитайте кожний приклад. Порівняйте відповідь із числом, від якого віднімали 3. Яке число віднімали в кожному прикладі? (3)
— Тому таблиця й називається «Відняти 3».
Завдання
— Додавайте по 3, починаючи з числа 2.
— Віднімайте по 3, починаючи з числа 10.
Завдання
—  Розв’яжіть приклади. Назвіть приклади з однаковими відповідями. (7 + 3; 8 + 2; 6 - 3; 0 + 3; 3 + 2; 2 + 3; 8 — 2; 9 — 3) Завдання  
ЗАКРІПЛЕННЯ ВИВЧЕНОГО МАТЕРІАЛУ
— Прочитайте тільки відповіді кожного стовпчика. (У першій таблиці відповіді становлять ряд чисел від 4 до 10, а в другій — від 1 до 7.)
— Порівняйте з таблицями додавання і віднімання 1 і 2.
Висновок. Кожна наступна таблиця на 1 приклад коротша.
— Затуліть лінійкою відповіді першого стовпчика. Прочитайте приклади від початку до кінця, називаючи відповідь.
— Затуліть лінійкою відповіді другого стовпчика. Прочитайте приклади з кінця до початку, називаючи відповідь.
— Знайдіть приклади з відповідями 4; 6; 9. Яке число стоїть між 7 і 9?
— Прочитайте приклад з такою відповіддю.
7 + 1 + 2        
9 – 2 + 3         
0 + 4 + 3        
9 – 1 - 3
0 + 5 + 5        
6 – 2 - 1          
8 + 1 - 2         

4 + 1 - 3
. ТАБЛИЦІ ДОДАВАННЯ І ВІДНІМАННЯ ЧИСЛА 4.

. ПОВТОРЕННЯ ВИВЧЕНОГО МАТЕРІАЛУ
• В клас зайшов Мишко,
А за ним — Петько,
А за ним — Марина,
А за ним — Ярина,
А за нею — Гнат.
Скільки всіх малят?

• Я знайшов в дуплі у білки
5 горішків лісових.
Ось іще лежить один.
От так білка! Молодець!
Скільки господиня
Горішків запасла на зиму?
2. Усна лічба (робота з числовим віялом)
— Доповніть до 10 числа: 6; 4; 1; 2; 5; 3; 8; 9; 7.
3Повторення складу числа 4.
— З яких чисел складається число 4?
4. Каліграфічна хвилинка. Письмо цифри 4


. ОЗНАЙОМЛЕННЯ З НОВИМ МАТЕРІАЛОМ.
РОБОТА ЗА ПІДРУЧНИКОМ (с. 62)
— Розгляньте таблицю додавання числа 4.
— Що ви помітили? (Перший доданок збільшується на 4, другий залишається без зміни, результат дії — сума — теж збільшується на 4.)
— Прочитайте всі приклади. Яке число додавали в кожному прикладі? (4)
— Тому таблиця й називається «Додати 4».
— У цій таблиці кожна наступна відповідь на 1 більша від попередньої.
— Розгляньте таблицю віднімання числа 4.
— Прочитайте кожний приклад. Порівняйте відповідь із числом, від якого віднімали 4.
— Яке число віднімали в кожному прикладі? (4)
— Тому таблиця й називається «Відняти 4».
— У цій таблиці перший приклад таблиці віднімання можна скласти з першого прикладу таблиці додавання і т. д.
Завдання
— Розгляньте таблиці. Що треба зробити з числами першої таблиці? Яку дію виконати? Що треба зробити з числами другої таблиці? Яку дію виконати?

ЗАКРІПЛЕННЯ ВИВЧЕНОГО МАТЕРІАЛУ
— Прочитайте тільки відповіді таблиць додавання і віднімання числа 4.

Тесты №:1, за 1 четверть


Вариант I 

1. На рисунке изображены круги и квадраты. Закрась синим цветом фигуры, которых больше.
Круги и квадраты

2. Посчитай количество яблок, изображенных на рисунке. Напиши получившуюся цифру красным карандашом.
Яблоки

Ответ: ____

3. Какой овощ расположен левее: огурец или помидор? Обведи правильный вариант желтым карандашом.
Огурец и помидор 

4. Реши примеры.
1 + 1 =2 + 1 =1 + 2 =
2 - 1 =3 - 2 =3 - 1 =


5. Сравни цифры, поставив знаки "<", ">" или "=".
1 ... 22 ... 32 ... 2
3 ... 11 ... 13 ... 3



Вариант II 

1. На этом рисунке изображены круги и прямоугольники. Закрась зелёным цветом фигуры, которых больше.
Круги и прямоугольники

2. Посчитай количество яблок, изображенных на рисунке. Напиши получившуюся цифру черным карандашом.
Яблоки

Ответ: ____

3. Какая ягода правее: ягоды малины или вишни? Правильный вариант обведи синим карандашом.
Малина и вишня

4. Реши примеры.
1 + 2 =1 + 1 =2 + 1 =
2 - 1 =3 - 1 =3 - 2 =


5. Сравни цифры, поставив знаки "<", ">" или "=".
1 ... 22 ... 32 ... 1
3 ... 21 ... 33 ... 1



Вариант III 

1. На рисунке изображены овалы и квадраты? Закрась красным цветом фигуры, которых меньше.
Овалы и квадраты

2. Посчитай количество яблок, изображенных на рисунке. Напиши получившуюся цифру синим карандашом.
Яблоки

Ответ: ____

3. Какой овощ расположен левее: лук или помидор? Правильный вариант обведи зеленым карандашом.
Лук или помидор

4. Реши примеры.
1 + 3 =2 + 1 =3 + 2 =
3 - 2 =2 - 1 =3 - 1 =


5. Сравни цифры, поставив знаки "<", ">" или "=".
2 ... 21 ... 31 ... 1
3 ... 21 ... 21 ... 3



Тест №2 (1 четверть)

Вариант I 

1. Посчитай количество квадратов на рисунке? Запиши правильный ответ синим карандашом.
Квадраты

Ответ: ____

2. Нарисуй 4 красных флажка.


3. Нарисуй такое количество кругов, чтобы их оказалось на 3 больше, чем яблок.
Яблоки

4. Реши примеры:
1 + 2 =3 + 2 =4 + 1 =
4 - 1 =4 - 3 =5 - 1 =


5. Сравни цифры, поставив знаки "<", ">" или "=".
5 ... 25 ... 51 ... 3
4 ... 25 ... 33 ... 4



Вариант II 

1. Посчитай количество треугольников изображенных на рисунке? Запиши правильный ответ зелёным карандашом.
Треугольники

Ответ: ____

2. Нарисуй 5 синих ломанных линий.


3. Нарисуй такое количество квадратиков, чтобы их оказалось на 1 меньше, чем помидор.
Помидоры

4. Реши примеры.
1 + 2 =1 + 4 =2 + 3 =
2 - 1 =4 - 3 =5 - 3 =


5. Сравни цифры, поставив знаки "<", ">" или "=".
5 ... 14 ... 54 ... 3
4 ... 34 ... 13 ... 2



Вариант III 

1. Посчитай количество кругов на рисунке? Запиши правильный ответ красным карандашом.
Круги

Ответ: ____

2. Нарисуй 4 зелёных отрезка.


3. Нарисуй такое количество точек, чтобы их оказалось на 1 больше, чем ягод.
Ягоды

4. Реши примеры.
2 + 1 =4 + 1 =1 + 2 =
4 - 3 =4 - 1 =3 - 2 =


5. Сравни цифры, поставив знаки "<", ">" или "=".
3 ... 24 ... 13 ... 3
4 ... 12 ... 43 ... 3

Комментариев нет:

Отправить комментарий