Мета: закріплювати знання таблиць
додавання і віднімання числа 1; познайомити учнів із задачами на збільшення і
зменшення числа на кілька одиниць; удосконалювати вміння складати і
розв'язувати задачі за малюнками; виховувати старанність.
Самоперевірка
— Щоб збільшити число на кілька одиниць,
потрібно додати. Щоб зменшити число на кілька одиниць, потрібно відняти.
IV. ЗАКРІПЛЕННЯ ВИВЧЕНОГО МАТЕРІАЛУ
9 – 1 – 1
=
7 + 1 + 1
=
5 + 0 + 1 =
4 - 1 - 1
=
2 + 0 – 1
=
3 + 1 – 1 =
1) У Галинки було 3 груші, Оленка дала їй
ще 2 груші. Скільки груш стало у Галинки?
— Якою дією слід розв’язати задачу?
—. (3 + 2)
— Скільки груш стало у Галинки? (5)
— Складіть задачу.
2) У Галинки було 3 груші, 2 груші вона
віддала Оленці. Скільки груш залишилося?
— Що означає число 3 в цій задачі?
— Яке запитання задачі?
—Запишіть розв’язання задачі за допомогою цифр.
— Чим відрізняються задачі?
— Так, одна задача розв’язується дією
додавання, а друга — дією віднімання. У задачах різні відповіді і запитання. (У
першій задачі Оленка дала Галинці 2 груші, а в другій — Галинка Оленці.)
— Чим задачі подібні? (У задачах
розповідається про дівчаток — Галинку й Оленку. В Галинки було 3 груші.)
Написання цифр 9; 10.
— З яких двох чисел складається число 9;
10?
• Ти та я, та ми з тобою. Скільки всього
нас?
• Три яйця зварилося за три хвилини. За
скільки хвилин зварилося одне яйце?
• До Маші на день народження завітали три
подружки. На столі вже стоять дві тарілки. Скільки ще тарілок треба поставити
на стіл?
РЕФЛЕКСІЯ
— Що означає «збільшити на...»; «зменшити
на...»?
Комментариев нет:
Отправить комментарий