среда, 12 февраля 2020 г.

                                            Літературне читання
                         Опрацювати матеріал, виконати завдання
              Тема. М.Рильський."Ким хочеш бути, хлопчику, в житті".


1. Гра „Склади прислів'я”
Робиш добро — не кайся,
Все добре переймай,
Не одежа красить людину,
З ким поведешся,
того й наберешся,
а добрі діла,
а зла уникай.
а робиш зло — на зло й сподівайся.
— Поясніть, як ви розумієте ці прислів’я.
 Прочитайте вірш Максима Рильського. 
— Які почуття він у вас викликав?
Над чим примусив замислитися?
2. Словникова робота
Читання колонок слів
Життя      останній
відганяє      виряджаючи
пересторогу      непогасна
благословляючи      зрівняться
— Як ви розумієте слова благословляючи, пересторога, непогасна“?
— Перевірте тлумачення цих слів у підручнику.

— У якому темпі, з якою інтонацією і силою голосу будете читати вірш?
— Де зробите паузи?
— Звертайте увагу на межі речень.
— Які слова виділете голосом при читанні?
4. Виразне читання вірша учнями
— До кого поет звернувся із запитанням?
— У якому реченні виражене де звертання? Прочитайте.
— Чому автор порівнює хлопчика з Котигорошком?
— З яким запитанням автор звернувся до хлопчика?
— Яку відповідь він почув?
— Чому автор уважає слова хлопчика найкращою відповіддю на своє запитання?
— До чого він закликає сина?
— У яких рядках поет пояснює, що означає бути справжньою людиною?
— Над чим нас примусив замислитися М. Т. Рильський?
Вивчити вірш напам’ять (с. 114).

Комментариев нет:

Отправить комментарий