среда, 12 февраля 2020 г.

                        Українська мова

       Опрацювати надану нижче інформацію, Відповісти на запитання:

Тема. ВІДМІНКОВІ ФОРМИ ОКРЕМИХ ЧИСЛІВНИКІВ.
Що ви знаєте про числівник. Наведіть приклади.
 Числівник Означає кількість предметів Означає порядок предметів під час лічби Відповідає на питання скільки? Відповідає на питання який?, котрий? Зв’язаний у реченнях найчастіше з іменниками Виступає у реченнях найчастіше другорядним членом речення 
 — Прочитайте вірш. Складіть коротке міркування за його змістом. Нелинь-дуб — не просто дуб, А дубисько вічний.
 Ходить сторож молодий і дуби ці лічить.
 Полічив і записав, і сказав по тому:
 — Літ не менше, як п’ятсот, нелиню оцьому!
 Г. Чубач Гра «Кола на воді»
Слово п’ятсот записують вертикально, на кожну букву учні мають дібрати слово-числівник. Сімдесят, сімдесяти
 — Від числівників, які відповідають на питання скільки?, утворіть числівники, які відповідають на питання який?, котрий?. Вісімдесят, двадцять, сорок, п’ятдесят, шістдесят, п’ятнадцять, сімдесят. 
Поєднайте числівники з іменниками. Запишіть утворені словосполучення. 2 (дівчина), 11 (гриб), 14 (горобець), 16 (олівець), 50 (вечір), 60 (курча), 4 (океан), 3 (морква), 600 (корова), 10 (яйце), 33 (казка), 80 (цукерка). 

 . 4. Гра «Перетворення»
— Запишіть числівники словами. Від числівників, які відповідають на питання скільки?, утворіть числівники, які відповідають на питання який?, котрий?. 7, 11, 43, 35, 21, 6, 3, 115
. ПІДСУМОК. 
 — З якими числівниками ознайомилися на сьогоднішньому уроці? 



















предметів під час лічби; в) кількість або порядок предметів під час лічби. 2. На які питання відповідають числівники? а) Скільки? котрий? який?; б) який? чий? чиє?; в) який? яка? яке?. 3. У якому рядку всі слова — числівники? а) Двоє, троє, четвірка, шестеро, десятеро; б) одиниця, п’ятдесят, п’ятсот, д

Комментариев нет:

Отправить комментарий