среда, 12 февраля 2020 г.

                                Українська мова

                                 Перегляньте відео, виконайте завдання

                          Тема. Займенник як частина мови


      Прочитайте вірш 

Ми посіяли горох
Із матусенькою вдвох.
А минуло кілька днів —
Він зійшов, зазеленів.
Буду їсти залюбки
Я з горохом пиріжки.
— Скільки речень у вірші?
— Знайдіть граматичну основу кожного речення.
— Що помітили цікавого? (Підмети — слова ми, він, я.)
— До якої частини мови можна віднести ці слова?

Тема  уроку.
 Ми познайомимось із новою частиною мови — займенником.
— Хто може пояснити, як утворилося слово займенник?
— Прочитайте правило.
— Що ви дізналися про займенник?
Я, ми, він, вона, ти, воно, ви, вони.
. Закріплення та систематизація знань
 Розвиток зв’язного мовлення. Самостійна усна робота за вправою 
— Виберіть і прочитайте тільки ті речення, в яких виправлені недоліки. Поясніть.

 Підсумок






займенники.
2. Інструктаж щодо виконання домашнього завдання

VIIДомашнє завдання

Комментариев нет:

Отправить комментарий