среда, 12 февраля 2020 г.

                        Українська мова

                          Перегляньте відео, виконайте завдання


1. Спостереження за мовним матеріалом
Гра “Знайди та поясни”
– З поданих слів знайдіть відомі вам частини мови і доведіть свою думку.
Розумію, око, сніжний, у, і, сім, під, але, третій.
– Чи всі слова ви змогли пояснити?
– На які питання відповідає?
– 3 якою частиною мови пов’язується?
– Яким членом речення буває?

Висновок. Слова, які означають кількість предметів або їх порядок при лічбі, називаються числівниками. Числівники відповідають на питання скільки? (один, п’ять, десять, триста) і який? котрий? (перший, шостий, сотий).
– Відшукайте числівники в загадках і поставте до них питання.
Спить на ліжку біла сплюшка,
В неї аж чотири вушка,
Всі цю сплюшку звуть… (подушка).
Два брати у воду дивляться,
А до віку не зійдуться. (Береги)
Сидить Марушка в семи кожушках,
Хто її роздягає, той сльози проливає. (Цибуля)
Два скельця, три дужки –
На ніс і на вушка. (Окуляри)
– Використовуючи числівники, розгадайте ребуси. Запишіть слова.
100вбур, ті100, пі2л, 100рінка, 3котаж, 3тон, 3вога, При5, 40а, 3кутник, 100вп, 100гін, ві3на.
– Запишіть словосполучення, поєднавши правильно числівники з іменниками.
П’ятеро, діти; шість, година; три, друзів; двісті, метр; дванадцять, година; вісім гривня.
. Самостійна робота Спишіть текст, підкресліть числівники.
Ти знаєш, що одна синичка за добу з’їдає стільки комах, скільки сама важить! А своїх діток вона годує на добу більше як триста тридцять разів, шпак – більше з двісті разів. Учені спостерегли, що шпак за сімнадцять годин прилітав до гнізда з кормом для дітей сто дев’яносто вісім разів, а велика синиця триста тридцять два рази за вісімнадцять з половиною годин!
Завдання: знати правило.






























































От скільки шкідників нищать ці чудові пташки!
VI. ПІДСУМОК УРОКУ. РЕФЛЕКСІЯ
– З якою частиною мови ознайомилися на уроці?

Комментариев нет:

Отправить комментарий