вторник, 11 февраля 2020 г.

                                             Математика
                         Опрацювати і виконати завдання
Тема: Обчислення площі фігури за допомогою палетки. Задачі, пов язані з площею прямокутника.
Вікторина «Форми земної поверхні»
• Невеликі підвищення на рівнинах. (Горби)
• Нижня частина гори. (Підніжжя)
• Верхня частина гори. (Вершина)
• Великі заглибини з крутими схилами. (Яри)
• Ділянка земної поверхні, високо піднята над рівниною. (Гора)

2.Робота над новим матеріалом.
— Як обчислити площі фігур?
— Що для цього необхідно знати? (Формулу)
— За якою формулою обчислюють площу прямокутника? (S = а ∙ b)
— Що для цього слід знати? (Виміряти довжини сторін.)
— Які виникли питання? (Не у всіх фігур можна за формулою обчислити площу.)
— У яких фігур можна знайти площу? (Квадрат і прямокутник)
— Як обчислювати площі інших фігур?
Алгоритм обчислення площі фігури за допомогою палетки
1) Накласти палетку.
2) Порахувати кількість повних клітин.
3) Порахувати кількість неповних клітин і розділити на 2.
4) Додати кількість повних клітин і половину від кількості неповних.
3. Опрацювання навчального матеріалу
г) Самостійне обчислення виразів № 629 (з використанням прийому «Коментування»).
(1270 + 1856 : 4) ∙ 7= 12 138
(8240 - 294 ∙ 7) ∙ 3 = 18 546
3) Самостійна робота над задачею № 630 
Ознайомившись з умовою задачі, учні складають її короткий запис та самостійно розв’язують.
Розв’язання:
1) 8 ∙ 5 = 40 (ц) — отримали насіння;
40 ц = 4000 кг
2) 16 000 : 4000 = 4 (грн)
Відповідь: 4 грн прибутку дав 1 кг насіння.
4) Розв'язування задачі № 63 7
• Задача 1
1) 32 ∙ (32 : 4) = 32 ∙ 8 = 256 (мм2) — площа прямокутника;
2) (32 + 32 : 4) ∙ 2 = 40 ∙ 2 = 80 (мм) — периметр прямокутника.
Відповідь: 256 мм2 — площа прямокутника, 80 мм — його периметр.
• Задача 2
1) 32 ∙ (32 - 4) = 32 ∙ 28 = 896 (мм2) — площа;
2) (32 + (32 - 4)) ∙ 2 = 60 ∙ 2 = 120 (мм) — периметр.
Відповідь: 896 мм2 — площа прямокутника, 120 мм — його периметр.
III. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА

2. Рефлексія
— Що нового дізналися на уроці?
— Яке завдання здалося складним?
— Що таке «палетка»?
— Площі яких фігур ми сьогодні вимірювали?
— Які фігури можна назвати рівними?
— Чи потрібно вивчати цю тему? Доведіть.

Комментариев нет:

Отправить комментарий